Etiketter

, , , , ,

Nyårsdagen har jag tillbringat i sängläge. Jag har huvudvärk och illamående.
2013 avslutades med en dumping då jag inte kunde låta bli att äta av pannacottan.
Jag fick gå och lägga mig en timme. Jag var dock ok till tolvslaget igen.

Den senaste tiden har jag mått illa av att äta. Det medför ju att jag undviker mat. Det är ju inte bra, då jag får i mig alldeles för lite och viktminskningen stannar av. Jag försöker äta så mjuk mat som möjligt.

Hur såg 2013 ut?
I januari opererades min dotter och jag började fundera över en egen operation.
I februari-maj fick jag följa hennes framsteg. Jag tog reda på mycket fakta.
I juni bokade jag en tid på vårdcentralen och min läkare skickade en remiss till Sahlgrenska.
I juli var det semester och en lång väntan.
I augusti var jag på ett informationsmöte på Sahlgrenska
I september blev jag godkänd och uppfyllde kriterierna för kirurgi.
I oktober träffade jag kirurg, narkosläkare och dietist och fick en operationstid.
I november opererades jag.
I december började mitt nya GBP-liv.

Nu är det ett nytt år och jag ser fram emot den förändring som kommer att ske. Jag lääängtar!!!