Etiketter

, , , , , , , ,

Känns som om jag bara jobbar, sover, jobbar och sover. Jag hatar detta mörker. Denna tiden på året är den värsta för jag har ingen energi. Så här är det varje år, så det har inget med min operation att göra. Ändå ser jag fram emot julen, men det är en jobbig transportsträcka dit. Det är som om det sitter i huvudet för så fort nyårsafton är över och det är 1 januari igen, är det som om all energi är tillbaka och det bara blir ljusare och ljusare.

En sak som är annorlunda, är att jag mår mycket bättre och är tillfreds med allt runt omkring mig just nu och jag ser fram emot 2014. Det ska bli mitt år!!!

När det gäller mitt ätande, så fungerar det bra över lag. Men jag kan konstatera att smörgåstårta är gott, men nej tack! Jag provade en liten bit men fick en dumping i måndags. Jag fick frossa och blev alldeles matt. Jag gick och lade mig och sov i 2-3 timmar ;(

Jag provocerar lite för att testa vad jag kan äta eller inte när det gäller olika maträtter. Jag har dock inte provat sötsaker. Kan kanske bero på att jag inte är sötsugen. Har inget som helst behov och känner ingen längtan till det heller. Det är skönt.

Jag har också börjat bli duktig på att dricka mycket vatten under dagen. Jag har ständigt en vattenflaska på 7,5 dl som jag försöker tömma varje dag. Därtill dricker jag ett par muggar kaffe. Det kanske inte är tillräckligt, men jag är i alla fall på god väg.